luni, 8 aprilie 2013

OnlineBijoux - Garantia satisfactiei III

onlinebijoux
Majoritatea ati ajuns deja sau o sa ajungeti in situatia studenteasca, adica sa iubesti si sa nu ai bani (indiferent de situatia financiara tot se considera ca nu ai bani cand esti student, asta e "farmecul" studentiei).









OnlineBijoux - Garantia satisfactiei III


OnlineBijoux.ro - Calitate si Profesionalism




  •    Asa ca am acum un prieten, student de asemenea ca si mine, care se apropie de implinirea primului an de relatie cu prietena lui si vrea sa ii cumpere ceva special.
  •    O stie ca este destul de "pofticioasa" in materie de bijuterii, asa ca a inceput sa caute in lung si in lat bijuterii de calitate, insa in cadrul "bugetului studentesc".
  •    Asa ca in cele din urma a ajuns sa imi ceara si mie o parere asupra unui site de bijuterii, iar eu i-am recomandat OnlineBijoux.
  •    De ce am recomandat OnlineBijoux?  
  •    Pentru ca acestia au o gama larga de produse, cu o calitate foarte buna si dau dovada de profesionalism cand vine vorba de livrari, sau chiar si in eventualitatea unor probleme cu produsele.
  •    Cum dovedesc acestia calitatea produselor? 
  •    Produsele lor sunt verificate si certificate si poarta  marcajul directiei ANPC - Metale si Pietre Pretioase, plus ca poti returna produsele daca acestea nu se ridica la nivelul asteptarilor, situatie pe care nu am intampinat-o si nici nu am auzit inca pe cineva care sa se planga de calitatea produselor de pe OnlineBijoux.
  •    In plus, cei de la OnlineBijoux au o gama larga de produse, astfel ca mai mult ca sigur ai toate sansele sa gasesti exact ceea ce cauti, iar produsele au preturi ce sunt la indemana oricui.
  •    Dupa mai multe cautari am ajuns la stadiul in care trebuia sa aleaga dintr-o pereche de cercei si un inel, alegere care pana la urma nu a mai fost necesara pentru ca pana la urma l-am "corupt" sa achizitioneze ambele produse.
  •    Stiind ca prietenei lui ii plac lucrurile destul de impunatoare am optat pentru un inel mai impunator si o pereche de cercei care sa se potriveasca cu acestea ...
  •    Mai exact, la inele am ales un inel de argint cu pietre cubice zirconia, impunator si cu un design foarte placut.
  •    La capitolul cercei am optat pentru ceva mai simplu, dar cu un design la fel de placut, insa putin mai discret, cercei placati cu aur, cu un design atractiv.
  •    A cam fost o gaura in bugetul lui insa cu siguranta o sa se merite.
  •    Mai multe va las sa aflati singuri vizitand OnlineBijoux, magazinul online de bijuterii cu o diversitate foarte mare in materie de bijuterii si cu preturi la indemana oricui.


inelcercei






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu