vineri, 12 aprilie 2013

Hai la o pizza - La Pizza di Napoli..

pizza di napoli
   E weekend , am scapat de plictiseala din cursul saptamanii ,  si am decis cu prietenii sa comandam o pizza...

  Si am inceput sa caut pe net pizzerii , pana cand am gasit Pizza di Napoli ...









Hai la o pizza - La Pizza di Napoli..

Pizza di Napoli - alegerea perfecta !


  •    Pizza di Napoli are in sortimentul sau o varietate foarte mare de pizza , pe gustul fiecaruia , cum ar fi : FOCACCIA, MARGHERITA , FUNGHI ROSSA, DI NAPOLI , PROSCIUTTO , CROSTINO, DIAVOLA ,CAPRICIOSA ...
  •    Iar pentru vegetarieni , Pizza di Napoli le ofera pizza Vegetariana cu sos roşii,ciuperci,măsline,ardei gras,porumb,roşii cherry si mozzarella...

  •    Mie imi place la nebunie maslinele , asa ca de fiecare data cand comand pizza , o aleg pe aia care contine masline...
  •    Pizza mea preferata este pizza Di Napoli  care are toate ingredientele pe care eu le ador: ciuperci, şuncă, carnati, bacon, salam, măsline verzi, roşii, ardei...  
  •  Si pentru ca Pizza di Napoli se gandeste la clientii sai , a pus la dispozitie mai multe oferte:
oferta pizza

  • Sa inceapa distractia , cu Pizza di Napoli...!!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu