vineri, 14 septembrie 2012

evoMAG - Gadget vs personalitate - partea I

In general gadget-urile pe care le detinem ne reflecta personalitatea.
Daca esti pasionat de citit ai un ebook reader, esti pasionat de muzica, atunci detii un mp3 cel putin, esti pasionat de gaming, atunci sunt multe de discutat pentru ca despre asta o sa va vorbesc eu acum.
Eu sunt pasionat cam de intreg domeniu IT, dar in primul rand trebuie sa tin cont de faptul ca acum sunt student, gamer si blogger.

In mod normal pentru un gamer este mai indicata o unitate PC pentru ca are o stabilitate mai buna in multe jocuri, un laptop performant care sa
faca fata ajunge la costuri destul de ridicate, insa ca student si blogger ar fi mult mai util laptop-ul pentru ca iti ofera posibilitatea de a fi conectat mereu la ceea ce ai nevoie (cu unitatea pc nu stai sa o cari dupa tine).
Deci un laptop ar fi alegerea cea mai buna, dar, mai trebuie sa ti cont si de cele 3 periferice necesare daca esti si gamer, tastatura (mai ales daca te enervezi usor risti sa strici laptop-ul de la o lovitura), mouse-ul (pentru ca oricat ai fi de experimentat nu poti sa compari trackpad-ul cu manevrabilitatea unui mouse) si castile de care ai nevoie in 99% din jocuri ca altfel esti in dezavantaj sau pur si simplu nu mai are acelasi farmec fara ele.
Toate aceste 4 produse le gasim la evoMAG.
Eu am cautat deja cam ce produse ma definesc si cred ca le-am si gasit. Recunosc ca in momentul de fata nu detin nici macar unul dintre cele 4 (inca sunt la stadiul de unitate pc datorita "bugetului" ), dar, who knows ...

Un laptop care cred eu ca se muleaza perfect pe preferintele mele ar fi  Dell - Laptop Inspiron N7110.
Un laptop care detine toate caracteristicile pe care le doresc : Procesor i7 , 8GB RAM DDR3, hard destul de incapator de 500GB, placa video dedicata nVidia care este preferata mea in materie de placi video, am si in acest moment pe unitatea pc una si sunt foarte multumit de ea si monitor de 17.3" pentru ca nu imi place sa fiu nevoit sa tin laptop-ul prea aproape pentru a putea observa destul de bine anumite detalii.
Ar mai fi multe de spus, acest laptop ma defineste cu siguranta, prezinta un raport calitate/pret destul de bun si este oferit de evoMAG, mai multe detalii despre acest laptop va las sa le cititi Aici








Ca si mouse, preferatul meu este clar ROCCAT  Kone[+] Max, mouse-ul asta mi-a placut de cand a aparut prima versiune si este cu siguranta mouse-ul care ma defineste fiind perfect pentru gaming.



La tastaturi nu prea sunt mofturos, consider ca o tastatura buna este caracterizata doar de rezistenta, dar daca ar fi sa aleg una care sa imi defineasca pasiunea atunci clar as alege Genius Gaming Pro, o tastatura foarte buna atat pentru gaming dar si pentru a scrie pe blog sau diverse proiecte la facultate.



Si ultimul dar nu cel din urma periferic necesar si definitoriu ar fi o pereche buna de casti, cu microfon, pentru ca imi  displace ideea de a avea casti separate de microfon, pur si simplu nu imi place asa ca nu ma defineste.
Deci, cea mai potrivita alegere ar fi pentru mine Casti Gaming Sirus, sunt geniale castile, pe langa faptul ca sunt destul de performante, design-ul lor este cel care m-a atras cel mai mult si consider ca acestea ar fi castile care imi definesc personalitate.




Cam asta ar fi lista de gadget-uri prin care consider ca imi definesc personalitatea si pe care sper sa le si detin intr-un viitor apropiat, pe toate le gasiti la evoMAG.
Le multumesc celor de la BlogalInitiative si evoMAG pentru ocazia de a participa la acest concurs, care pe langa premii ne ajuta sa intelegem cum oamenii sunt caracterizati de absolut tot din jurul lor.
.

2 comentarii:

  1. si noi iti multumim pentru participare.
    mult bafta!
    p.s - asteptam si celelalte parti.

    RăspundețiȘtergere
  2. I do trust аll of the iԁeas
    you've introduced to your post. They're really conνincing and can certаinly work.
    Νonetheless, the ρoѕts are ѵery quick for noviсes.
    May just you plеase ρrolong them a
    little from next time? Thanks for the ρost.
    Have a look at my web page - Placi Video Pret

    RăspundețiȘtergere