joi, 6 decembrie 2012

Transport gratuit pentru studenti de alegeri ...


guvern
Se pare ca cei din guvern sunt foarte darnici zilele astea si de Mos Nicolae am mai primit o veste buna, o veste destul de buna pentru toti studentii din provincie ce au de parcurs distante destul de mari cu trenul si destul de costisitoare.
Mai exact, studentii au parte de transport gratuit pe perioada 7-10 decembrie.





Transport gratuit pentru studenti de alegeri ...

Acum gratuitati pe urma penalitati ?


Studentii care vor să meargă acasă pentru a putea să-si exprime dreptul de vot pe 9 decembrie, vor beneficia de gratuitate pe transportul feroviar în perioada 7-10 decembrie.
Pe lângă această facilitate, studentii vor beneficia si de o zi liberă, pe 10 decembrie, ca să aibă timp să revină la facultate. Această zi liberă urmând a fi recuperată.
Pe 9 decembrie 2012, în România au loc alegeri parlamentare, la care se poate vota doar în colegiul unde ai resedinta din buletin.
Din acest motiv, Guvernul a decis să acorde aceste facilităti pentru ca studentii să meargă acasă și să îsi voteze viitorii parlamentari.

Sa vedem pana la urma ce o sa se intample si dupa aceste alegeri "pline de speranta". (Learn Ironie...)

7 comentarii:

  1. Avem sigur transport gratuit ? Intreb pentru ca nu am mai gasit nicaieri informatia asta.

    RăspundețiȘtergere
  2. informatia am gasit-o si eu pe alte site-uri si am vazut si la televizor. nu va pot garanta 100% si eu sper ca e adevarat ca sa nu mai fiu maine nevoit sa arunc banii pe biletul de tren. Citatul este de pe unul dintre site-urile de stiri de la noi dar nu mai stiu exact de unde. Pe mine m-a sunat cineva sa ma anunte si atunci am cautat si am scris articolul.

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca este intr-adevar asa de ce mi-a spus doamna de la agentia CFR ca nu este adevarat, ca nu se ofera redus sau gratis un bilet cu ocazia asta ?

    RăspundețiȘtergere
  4. eu am intrebat mai devreme la gara si nu este asa,inca nu s-a aprobat...

    RăspundețiȘtergere
  5. am fost plecat si nu am putut sa va raspund. au anuntat tocmai dupa-amiaza ca s-a aprobat doar ziua libera, nu si gratuitatea biletelor. Asta e ... au vrut doar sa faca putina valva inainte de alegeri...
    Rusinea noastra ca inca ii mai credem.

    RăspundețiȘtergere