joi, 13 septembrie 2012

Bancuri tari

In momentele astea de criza crunta ne trebuie si putina veselie.
Asa ca m-am gandit sa va prezint intr-un articol cateva dintre ultimele bancuri citite de mine, bancuri pe care eu personal le consider destul de bune, dar conteaza de gustul fiecaruia.
Printre bancuri mai adaugam si cate o imagine mai "nastrusnica" ... 
Sper sa va placa si sa va "rapesc" un zambet, astept si alte bancuri interesante in comentarii.
Enjoy...

1. ‎- Alo, 112?
- Care este urgenţa dv.?
- Două fete se bat pentru mine.
- Şi care este problema?
- Aia urâtă e pe cale să învingă…

2. La bijutier, sotia probeaza o bratara masiva de aur.
Ea  - Ce zici, iti place ?
El   -Nuuu, te ingrasa !

3. Doi studenti :
- Din ce trăiesti ?
- Scriu.
- Ce anume scrii ?
- Acasă, să-mi trimita bani.




4. Profesoara de biologie intra in clasa a 6-A si zice:
-Astazi o sa invatam cum se fac copii!
Eleva Suzi, din ultima banca ridica doua degete si intreaba:
-Doamna profesoara, astia care ne-am fu*ut deja, putem iesi la o tigara?  
(Din pacate asta este cruda realitate a zilelor noastre...)

5. Un medic isi conduce studentii printr-un ospiciu , la practica . Le arata , intr-o rezerva , un barbat cu privirile ratacite :
- Vedeti, acest barbat si-a pierdut mintile fiindca femeia cu care a vruta se casatoreasca l-a refuzat .
Vom trece la rezerva alaturata , unde este internat cel care a luat-o.

6. Culmea pescuitului: Sa pui scrum de tigara in ac si sa prinzi peste afumat.

7. Lucrare scrisa intr-o clasa de fete, cu subiectul:
Abordati intr-o maniera concisa, urmatoarele trei teme: 1) Religie. 2) Sexualitate. 3) Mister.
Doar urmatoarea lucrare a obtinut nota maxima, 10:
“Dumnezeule! Sunt insarcinata! Cu cine?”











8. Suport tehnic:
- Cum pot sa va ajut?
Client:
- Scriu primul meu e-mail.
Suport tehnic:
- OK, si care ar fi problema?
Client:
- Pai, am scris litera “a” in adresa, dar nu stiu cum sa desenez cerculetul din jurul ei

9. Tatăl Nostru care eşti în ZeList
Sfinţească-se rank-ul tău
Viu advertising-ul tău
Să prindă redirect pe blogul meu
Precum în trafic.ro aşa şi la TV
Pangerank-ul nostru cel de toate zilele
Dă-ni-l nouă astăzi
Şi ne iartă nouă posturile noastre
Precum şi noi iertăm link exchange-erilor noştrii
Şi nu ne scoate pe noi din blogroll
Ci ne izbăveşte pe noi de trafic minor
ADMIN

10. Cica moldovenii mananca cel mai sanatos. 
Adica fara E-uri:
- carni,  fasoli, ligumi, fructi şi altili













11. Loţi îi zice lu’ Ion:
- Măi, Ione, eu vorbeşte greu rumuneşte şi vreu tu să unveţi pe mine. Pentru unceput, vreu să zici la mine care diferenţa untre bai şi catastrofă?
- Măi, Loţi, vezi tu, io am o turmă mare ghe oi. No amu, dacă, Domne feri, dă molima peste ele şi mor tăte, no ăsta-i bai. Ăsta-i bai mare. Îi bai, da’ nu-i catastrofă. Da’, dacă dă cu bomba peste Budapesta şi omoară tăt, apăi, asta-i catastrofă, da’ nu-i bai…

12. Un pui de manelist vine acasa dupa prima lui zi de scoala:
-Mamico, azi la scoala am facut literele si eu am fost cel mai bun. De ce mamico pentru ca ascult manele?
-Nu puiul mamii, pentru ca esti inteligent.
A doua zi dupa scoala:
-Mamico, azi am facut adunari si eu am fost cel mai bun. De ce mamico pentru ca imi plac manelele?
-Nu puiul mamii, pentru ca esti inteligent ….
A treia zi dupa scoala:
-Mamico azi am avut educatie fizica si eu sunt singurul baiat din clasa care am par pe piept. De ce mamico pentru ca sunt manelist?
-Nu puiul mamii, pentru ca ai 24 de ani!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu