duminică, 27 ianuarie 2013

Jurizare - Ce urmarim ?

darian
   Am participat la multe concursuri atât ca blogger cât şi în afara acestui domeniu, dar totuşi acum ne limităm discuţia la concursurile de bloggeri.
   Mulţi participă la concursuri fără a fi conştienţi exact ce se urmăreşte pentru a avea şanse de a câştiga, dar sunt şi mulţi care afirmă că ei cunosc ce se cere dar că nu sunt concursurile corecte, este oare adevărat, sau nu ?





Jurizare - Ce urmarim ?



  •    Uneori este adevărat din păcate, pentru că un număr destul de mare de concursuri au câştigători prestabiliţi, însă mai sunt şi competiţii corecte care urmăresc cateva lucruri simple, precum : traficul blogurilor participante (totuşi trebuie sa aibă şi ei ceva de câştigat), corectitudinea gramaticală (se mai iartă câte o greşeală care apare din neatenţie, dar dacă vrei să te poţi numi blogger nu trebuie să fi agramat), respectarea cerinţelor în funcţie de fiecare campanie (dacă tu nu respecţi cerinţele atunci de ce sari la gâtul lor că nu sunt corecţi ?) şi în special originalitatea.
  •    Cel puţin eu personl consider că cel mai important este să ai un articol original, care să facă "valuri" în lumea 2.0, pentru ca simple review-uri poate face oricine, dar dacă vrei să câştigi înseamnă că nu vrei să fi în rând cu ceilalţi aşa ca trebuie să creezi ceva cât mai original, dar care să respecte şi cerinţele de mai sus, nu să o iei razna pe câmpie ...
  •    Am părăsit din păcate competiţia BlogWars din calitatea de concurent, dar recunosc ca au fost întradevăr articole mult mai bune decât al meu aşa că singurul regret poate fi că am făcut un articol cam in grabă, dar sunt mulţumit cu experienţa pe care am acumulat-o.
  •    Acum fac parte dintre juraţii BlogWars aşa că am urmărit concurenţii rămaşi şi am predat deja clasamentul care ar trebui să fie în opinia mea la citirea articolelor.
  •    Toate articolele au fost bune, unele chiar foarte bune, aşa că a fost destul de greu să aleg, dar am pus foarte mare preţ pe originalitate.
  •    O parte din concurenţii rămaşi îi cunosc pentru ca am fost sau suntem şi acum adversari în diverse concursuri în lumea 2.0, iar unul dintre concurenţi, mai exact soacra.eu este motivul pentru care m-am apucat de blogging, fratele lui Şerban fiind fost coleg cu mine şi el m-a făcut să observ lumea 2.0 şi să "intru în joc", dar asta nu a afectat cu nimic clasamentul pe care l-am făcut.
  •    Trebuie să întelegeţi, clasamentul îl faci în funcţie de meritul pe care îl are x sau y nu pentru că vrei să ajuţi un cunoscut, pentru că îl ajuţi doar dacă eşti sincer cu el şi îi araţi exact unde se clasează, ca să ştie cât mai are de lucrat ca să fie primul.
  •     În fine, mult succes tuturor concurenţilor şi fie ca cel mai bun să câştige, eu mi-am motivat alegerea care am facut-o în stabilirea clasamentului, în primul rând originalitatea, dar să respecte şi restul cerinţelor.

3 comentarii:

  1. Nu stiam ca asta este blogul tau... :)
    Ma bucur ca ai scris articolul asta... Asa afla om de om...

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti multumesc pt punctaj :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu as avea aceleasi criterii de jurizare, Darian :)

    Multumesc pentru gandurile asezate aici si pentru jurizare!

    RăspundețiȘtergere