duminică, 27 ianuarie 2013

Campania BrandGSM

incarcator
Mă duceam la un prieten şi fost coleg din liceu pe care nu îl mai văzusem de jumătate de an. În timp ce mergeam către apartamentul lui am trecut pe lângă un magazin, îmi distrag atenţia telefoanele şi accesoriile pe care le văd expuse şi îmi aduc aminte că Mihai(colegul despre care era vorba) avea un talent extrem în a pierde husele la telefoane şi doar ce îmi povestise că a cumparat cu Galaxy S III aşa că am intrat cu gândul de a lua o husa pentru Samsung Galaxy S3.





Campania BrandGSM





  •    În timp ce analizam cu atenţie husele pentru a mă decide ce model să cumpăr am observat multe alte produse de la diverse brand-uri gen Odoyo, Incipio şi Swiss Charger, dar cum intrasem hotărât să iau husă mi-am menţinut concentrarea asupra categoriei vizate şi am decis în cele din urmă ce husă o să îl însoţească pe fostul meu coleg în speranţa că nu o să aibă soarta predecesoarelor.
  •    În cele din urmă ajung la el şi îi înmânez husa pe care o primeşte bucuros şi se amuză copios în momentul în care îi recomand să o prindă cu superglue de telefon sau de buzunare ca să nu o piardă.
  •    Începem să depănăm tot felul de amintiri dar in cele din urmă ajungem să discutăm tot de sectorul It/Electronice şi îmi spune că a primit şi un iPad pe lângă S3 (o fi rău aşa ?) şi dupa ce îi adresez injuriile specifice pentru norocul de care dă dovadă (totul fiind adresat din pură afecţiune tovărăşească ...) îmi spune că totuşi are o problemă cu el, a călcat pe incărcător şi acesta a devenit puţin mai mult inutil (dovadă că Cel de Sus nu doarme ...).
  •    Dar totuşi îmi aduc aminte de ceva ce observasem mai devreme în magazinul celor de la BrandGSM.
  •    Era un set de încărcătoare de la Swiss Charger, Incarcator USB-retea-auto.
  •    Era perfect pentru el, deţinea absolut toate calităţile unui încărcător ideal pentru un student ce se plimbă destul de mult cu maşina şi este dependent de gadgeturile sale.
  •    Încărcătorul avea ieşiri pentru a putea încărca prin Usb, priză normală sau prin bricheta auto aşa că se încadra perfect.
  •    Până şi preţul se potrivea în raport faţă de calitatea încărcătorului, ieftin si bun, visul studenţesc, sau mai corect spus, deprindere studenţească.
  •    Aşa că i-am povestit lui Mihai despre ceea ce poate face acel încărcător şi cum ajunge la cei de la BrandGSM, sau chiar să îşi pună comandă online dacă vrea să comande mai multe produse, iar cei de la BrandGSM au grijă să îi trimită comanda în cel mai scurt timp posibil.
  •    Aşa s-a ales colegul cu husă pe care să o păstreze până la adânci bătrâneţi şi a rezolvat şi problema încărcătorului.

  •    Întâmplările din acest articol sunt pur fictive, iar orice asemănare de evenimente sau personaje este pur întâmplătoare şi trebuie tratată ca atare. Articolul este scris pentru campania BrandGSM.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu