sâmbătă, 20 aprilie 2013

Bloger Ambasador ZorileStore

 
ZorileStore
   Lupta pentru pozitia de Bloger Ambasador ZorileStore se apropie de final.
   Pentru cei care nu sunt chiar la curent cu aceasta campanie o sa mai reiau ceea ce reprezinta si in ce consta practic aceasta lupta.





Bloger Ambasador ZorileStore


Pantofi sport si papuci pentru blogerii constiinciosi ...





  •    ZorileStore cauta Bloger Ambasador si cu ocazia curateniei de primavara au pus la bataie numeroase modele de incaltaminte sport si papuci, pentru toate categoriile de varsta si genurile, ca sa multumeasca toate categoriile de clienti fideli ZorileStore.
  •    Pe langa clientii obisnuiti, cei de la ZorileStore au ales sa rasplateasca si blogerii care scriu despre campanie cu o pereche de incaltaminte la alegere, insa premiul cel mare consta practic in faptul ca cel mai bun dintre toti ajunge Bloger Ambasador pentru ZorileStore, o reusita destul de importanta pentru un bloger, mai ales pentru cei care urmaresc deja ZorileStore.
  •    Practic in prima etapa, bloggerii care au promovat aceasta campanie si produsele ZorileStore au primit in teste un produs la alegere din cadrul stocului disponibil cu ocazia Curateniei de primavara.
  •    Printre acesti blogeri ma aflu si eu, care am primit in teste o pereche de Papuci RIDER pentru barbati R3 AD X, marimea 44.
  •    Aveam asteptari destul de mari tinand cont ca este un produs de firma, pus la bataie de ZorileStore si am avut o surpriza foarte placuta si nu am fost deloc dezamagit de acestia.
  •    Am avut putin noroc ca si vremea a tinut cu mine, astfel ca am avut ocazia sa testez papucii inca din momentul in care au ajuns prin curier.
  •    Fiind atunci destul de obosit dupa ce "colindasem" toata ziua incaltat in adidasi, mi-am incercat totusi norocul si am probat papucii primiti.
Papuci Rider

  •    La inceput imi pareau foarte grei, probabil si de la oboseala, dar si datorita materialului din care sunt confectionati, insa desi erau destui de grei, ofereau o senzatie placuta cand i-am incaltat.
  •    In timp, m-am obisnuit cu ei si am realizat ca de fapt senzatia de greutate era datorata strict oboselii, in schimb papucii au o greutate redusa si ofera o senzatie placuta de confort, iar designul acestora este de asemenea placut.
  •    Practic nu prea se gasesc cuvinte ca sa poti descrie senzatia pe care o ofera acest produs.
  •    Si nu, nu se pune problema in genul "Ce poti spune despre o pereche de papuci? Cu ce pot sa fie atat de speciali ?", sunt speciali pentru ca s-a dat multa atentie la amanunte de genul canalelor situate pe talpa interioara, canale ce ofera o aerisire optima a piciorului.
  •    Talpa ofera de asemenea o aderenta excelenta si stabilitate, totul fiind gandit indiferent de situatia in care te hotarasti sa ii folosesti, indiferent ca esti la plaja, la o piscina, sau ca pur si simplu vrei sa te plimbi prin fata blocului, indiferent de terenul pe care calci, talpa protejeaza piciorul, astfel ca nu simti orice denivelare, sau orice pietricica sub picior, si in momentul in care te obisnuiesti cu ei nici nu mai simti ca ii ai in picioare, simti ca si cand pur si simplu plutesti, sau ca si cand mergi descult pe o suprafata de catifea.
  •    Fiind foarte multumit de produsele de la ZorileStore, am ales sa verific toate categoriile de produse ale acestora, si practic sa potrivesc o tinuta cu produse de la ei, la care sa mearga si papucii Rider ce i-am testat si de care sunt atat de incantat.
  •    Astfel am ajuns sa imi aleg o pereche de pantaloni scurti marca Puma, cu un model simplu dar placut, foarte comozi si ce se potrivesc bine cu aceasta perioada a anului, la tricouri mi-a fost foarte greu sa aleg pentru ca am gasit un numar foarte mare de modele care imi plac destul de mult, insa in cele din urma am selectat 2 modele care sa satisfaca atat atractia mea catre modele stil grafiti dar si un model simplu, tot de la puma.
  •    Ca tinuta sa fie completa si sa fiu pregatit cum se cuvine pentru vara, am atasat tinutei si o pereche de ochelari de soare cu un design foarte placut.
  •    Astfel tinuta mea formata numai din produse marca ZorileStore este :



  1. Papuci RIDER pentru barbati R3 AD X
  2. Pantalon scurt PUMA pentru barbati BOARD SHORTS II
  3. Tricou PUMA pentru barbati IT KING GRAPHIC TEE  sau
  4. Tricou PUMA pentru barbati TREND TEE si 
  5. Ochelari de soare POLARGLARE pentru barbati FILTER 3


  •    Va recomand cu incredere produsele de la ZorileStore, fiind de o calitate superioara, preturi accesibile si un profesionalism de retinut.
  •    Acest articol este scris pentru campania organizata de BlogAwards si sponsorizata de ZorileStore, pentru ca vreau sa devin Bloger Ambasador ZorileStore.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu