vineri, 1 martie 2013

A venit primavara ... Oficial

ghiocel
La mulţi ani dragele noastre doamne şi domnişoare.
   Pe lângă venirea primăverii mai sărbătorim azi şi ziua celor ce ne aduc primăvara în suflete.
   Şi cum nu putem ignora o asemenea zi în care personajele principale sunt reprezentantele sexului frumos, am strâns o colecţie de mesaje care au un mesaj frumos şi se potrivesc acestei ocazii şi le propun pentru a fi trimise mai departe celor care intraţi în pană de idei.





A venit primăvara ...


1 Martie - Ziua primăverii 



La mulţi ani încă o dată dragele noastre şi aveţi milă de buzunarele noastre...(just a joke...)

1 Martie



  • 1. Firul alb e sanatate, cel rosu, posperitate. Amandoua, impreuna, formeaza o cununa de succes si voie buna.
  • 2. Cu rosu si alb am inlantuit gingasul ghiocel. L-am parfumat cu toata dragostea mea, l-am inconjurat cu mireasma primaverii si din tot sufletul ti-l daruiesc tie, sperand ca-ti va aduce fericire.
  • 3. Din lacrima alba a fulgilor de nea si rosul aprins din inima mea, am impletit un martisor pe care ti-l trimit cadou!
  • 4. A sosit primavara, si o data cu ea soseste si viata, care a stat ascunsa pe timpul acestei ierni grele. Un 1 Martie fericit alaturi de cei pe care ii iubesti cu adevarat!
  • 5. ”Cu drag de martisor, primeste primavara in sufletul tau, si fie ca acest anotimp sa iti aduca in viata ta implinire si noroc, fericire si iubire si nu in ultimul rand caldura sufletesca de la cei dragi. Iti doresc o primavara frumoasa!”
  • 6. Pentru că iubeşti aşa cum iubeşti La fiecare zâmbet la tău mă topesc copilăreşte Şi ştiu că tu esti raza de soare ce ma înfloreşte Închid ochii şi simt că dragostea ta Echilibrează, întregeşte, împlineşte fiecare trăire a mea! LA MULŢI ANI!1 MARTIE
  • 7. Zâmbetul să-ţi fie mereu blând precum soarele primăverii. Inima să-ţi tresară mereu de bucurie la vederea primului ghiocel. Iar minunea renaşterii naturii să-ţi aducă aminte ca întotdeauna mai există o speranţă. O primăvara ca-n poveşti!
  • 8. 1 Martie reprezinta inceputul primaverii, anotimpul iubirii. Sa te indragostesti pasind prin raze, culegand ghiocei si impartind zambete…
  • 9. Un buchet de ghiocei şi o primăvară superbă pentru o persoană/colegă deosebită!
  • 10. Primăvara să îţi aducă un mărţisor de sănatate, un ghiocel de noroc, o adiere caldă de fericire, un nor de iubire şi un soare strălucitor asemeni sufletului tău.
   Acestea sunt alese de aşa natură încât să găsiţi aici idei pentru a transmite un mesaj indiferent de cea căreia vreţi să îi adresaţi mesajul : iubită, colegă, prietenă, cunoştinţă, "iubire secretă", etc. Enjoy. Aştept alte sugestii frumoase.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu