Prin intermediul BlogalIniţiative am aflat că cei de la Cora şi-au deschis un site nou, destul de performant şi cer feedback asupra siteului, fapt ce mă încântă, având astfel ocazia de a face un "review" asupra siteului unui hypermarket.
În primul rând pot afirma faptul că pagina principală are un aspect destul de simplu şi de plăcut, fiind foarte uşor de utilizat şi destul de completă.
De ce spun că este completă ?
Cora - Stii de ce revii ...
Noul site al hypermarketului Cora
În primul rând se observă elementele principale care sunt necesare, sau chiar obligatorii, pentru un site ce aparţine de un hypermarket ce se respectă, mai exact fac referire la :
- Cataloage (unde găsim chiar o colecţie vastă şi foarte completă de produse vândute prin intermediul Cora), - găsim Istoricul Cora Corporate şi grupul de care aparţine (eu personal consider important să cunosc câte ceva despre cei de la care fac cumpărăturile şi inspiră mai multă încredere cumpărătorilor),Referitor la abonarea la newsletter, pot spune că cei de la Cora au mers pe principiul "Punct ochit, punct lovit", apelând la newsletter personalizat faţă de cele standard folosite de marea majoritate a companiilor şi hypermarketurilor, un concept foarte bun ce o să atragă clienţii, oferind dovadă de implicare eficientă în relaţia cu clienţii.
- lista de locaţii Cora (aşa cunoaştem care este cea mai apropiată locaţie Cora chiar şi atunci când suntem într-o zonă unde poate nu cunoaştem amplasarea hypermarketurilor) şi
- abonarea la newsletter care este utilă şi necesară.
În plus mai conţine şi elemente personalizate şi utile gen :
- Hyperoferte, unde sunt prezentate ofertele şi promoţiile din Hypermarket Cora şi se ştie că în continua criză financiară în care ne aflăm, toată lumea caută oferte şi promoţii
- Tentaţii Cora şi
- Ghidul calităţii Cora, unde sunt prezentate cu amănunte elemente de genul : transport şi depozitare la produsele alimentare, alergeni alimentari, sfaturi şi explicaţii pentru utilizarea produselor, etc.
Mai exact este prezentat cam tot ce trebuie ştiut despre produsele Cora.
Că tot am pomenit mai devreme de grava criză în care ne aflăm şi de promoţii, cei de la Cora au şi propriile metode prin care îşi ajută şi răsplăteşte cumpărătorii, prin :
- Tombole Cora, dacă oricum faci cumpărături ţi se oferă şi şansa de a avea de câştigat de pe urma cumpărăturilor făcute, mai multe detalii vă invit să aflaţi chiar de pe siteul Cora şi
- Punctul de beneficii, unde găsim prezentate oferte şi produse de genul : MasterCard Cora, Hyperpuncte, tichete, posibilităţi de rate şi Asigurări.
- Un alt punct foarte important este pagina de cariere, astfel cei de la Cora oferă tuturor o şansă de a aplica pentru posturile disponibile din cadrul Hypermarketurilor Cora.
- În altă ordine de idei, găsim acolo şi o secţiune de reclamaţii şi întrebări, totul fiind pus sub forma unui forum.
- Acolo cred că se mai poate lucra puţin pentru că îşi cam face lumea de cap, dar cred că în timp se rezolva şi asta.
- Interesantă pare şi ideea cu "Poveştile Cora", dar parcă e prea puţin, aşa că eu personal aş propune o categorie cu poveşti ale angajaţilor şi clienţilor Cora.
- Cu siguranţă din atâtea persoane se găsesc lunar câteva zeci care să propună diverse poveşti şi ar fi foarte interesant.
- Ar putea chiar să fie organizat un concurs lunar pentru cea mai buna poveste care să fie hotărât prin voturile celor ce accesează siteul. Acele poveşti ar atrage mai multe persoane să acceseze siteul, iar acele persoane ar ajunge într-un final să verifice şi cataloagele şi chiar la cumpărături eventual, aşa că ar avea de câştigat şi din punct financiar hypermarketul, nu doar publicitate.
- Siteul per total este foarte plăcut, uşor de navigat, bine integrat cu Social Media ( Facebook, Twitter, Google Plus, Youtube şi Pinterest ), are o temă simplă şi la obiect, elemente noi ce atrag vizitatorii şi să nu uităm de widgeturi, deci momentan primeşte o notă totală de 9, pentru că mai sunt mici amănunte de pus la punct referitoare la widgeturi şi la partea cu poveştile Cora, cel puţin în opinia mea ...
Acest articol este scris pentru campania organizată de BlogalInitiative şi sponsorizată de Cora.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu