miercuri, 6 martie 2013

8 Martie - Salvati de ... Belatriz

belatriz
   Cred că fiecare dintre noi avem acel prieten rătutit (asta dacă nu suntem chiar noi cei cu capul în nori), care se trezeşte în ultimul moment că are de cumpărat cadouri pentru diverse ocazii şi persoane. 
   Şi bineînţeles, apar şi cele doua opţiuni, de a fii un prieten bun şi a da o mână de ajutor ca să găsească la timp un cadou potrivit ca să scape din încurcătură, sau pui mâna pe o pungă de floricele şi îl urmăreşti cum se agită fără scăpare ca un pui de găină în cuşca leilor.




8 Martie - Salvati de ... Belatriz


Bijuterii pentru toate  gusturile şi buzunarele de la Belatriz ...




  • Hai totuşi să ajutăm şi de data asta cum am facut şi de Dragobete cu dragul nostru prieten buclucaş Mihai.

- Ajută-mă repede că iar am dat-o în bară...
- Ce ai mai făcut ? Ce ai mai spart ?
- Eu nu am spart nimic, dar capul meu urmează să fie spart dacă nu mă ajuţi cât mai repede să îi iau un cadou potrivit Dianei de 8 Martie. De 1 am scăpat cu un mărţişor şi un trandafir că mi-am adus aminte când te-am văzut pe tine cu Andreea, dar acum nu mai scap aşa uşor... Spune-mi te rog că ai iar o soluţie în mânecă la fel ca de Dragobete.
- Încep să cred că ar fi bine să îmi deschid o firmă de consultant în materie de suprize şi cadouri, cu aşa prieteni blegi şi uituci ca tine aş deveni bogat destul de repede.
- A uita este o adevărată artă, dar acum termină cu glumele şi ajută-mă.
- Ai noroc că doar ce am terminat eu de făcut cumpărăturile pentru Andreea, aşa că deja ştiu la cine să apelăm.
- Tu şi lumea ta 2.0, sunteţi mai ceva decît wikipedia.
- De fapt suntem mai buni decât wikipedia, pentru că noi pe lângă postările propiu zise formăm o comunitate şi ne ajutăm unii pe ceilalţi prin diverse comentarii care corectează sau oferă alte soluţii la probleme.
- Mă bucur, acum mă lămureşti şi pe mine care este soluţia ?
- Şti care sunt cele mai bune prietene ale femeilor ?
- Pantofii ?
- Şi ăia, dar nu la asta mă refeream acum, bijuteriile dragul meu Watson, bijuteriile.
- Iar cu nebunia ta, tu esti varianta internaută a lui Shelock.
- Şi salvarea ta în materie de cadouri şi surprize. Dar hai să trecem la treabă şi să rezolvăm problema odată.
Salvarea ta vine de la Belatriz.
- Ce e ăla ?
- Site online de bijuterii şi accesorii, este perfect pentru ce ai tu nevoie. Ce şti că îşi doreşte Diana ? Sau de ce şti că ar mai avea nevoie...
- De un cont nelimitat în bancă şi câte una din toate bijuteriile disponibile aici, eu de unde să ştiu ...
- Eşti mai nătărău decât credeam, hai că te ajut tot eu, să vedem ce au pe aici potrivit pentru ocazia asta. Cu puţin noroc găsim piese care să se potrivească şi să formăm un set frumos la un preţ bun. Au bijuterii ieftine cei de la Belatriz, dar sunt foarte interesante modelele, exact ce îţi trebuie ca să îţi mulţumeşti şi prietena fără să îţi plângă portofelul.
- Să fie de argint, nu prea poartă aur. Ar fi o idee bună să facem un set.
- Fi atent aici, facem întâi o combinaţie de lănţişor cu pandantiv. Uite 2 pandantive interesante, cel în formă de fluture cu email sau inima decorată cu email, fluturele simbolizează primăvara şi inima cred că te duce şi pe tine capul pentru ce este ...
- Ha Ha... dai din coadă că mă vezi prins la mijloc, uite mai bine acel pandantiv cu inimă şi cheie de argint, e ca şi când aş da un mesaj de genul "Ai cheia către inima mea...".

pandantiv


- Bravo ma Romeo, atunci hai să îi găsim Julietei un lănţişor care să se potrivească.
- Să fie ceva simplu şi discret, nu îi plac lucrurile care ies prea mult în evidenţă.
- Model cu zale sau răsucit ? Ce preferi ?
- Cred că merge destul de bine modelul răsucit, dă bine lănţişorul ăsta combinat cu pandantivul ales.

lantisor argint


- Acum piesa de rezistenţă. Optezi pentru inel sau brăţară ?
- Hai mai bine brăţară, nu tu eşti în pericol să te trezeşti "ştampilat" dacă nu îi convine ceva ...
- Bună observaţie.
- Uite, asta e perfectă.
-Care mă ?
- Cea cu steluţe, brăţara cu steluţe din dreapta, e perfectă pentru setul asta.

bratara argint


- Perfect,vânătoarea de bijuterii s-a încheiat, iar noi am reuşit să obţinem setul perfect pentru fericirea Dianei şi pentru sănătatea ta ...
- Sunt chiar buni cei de la Belatriz, uite şi tu, am reducere şi transport gratuit pentru că am comanda de peste 100 Ron şi ajunge la timp încât să i le dau Dianei de 8 Martie, asta da dovadă de profesionalism.
- Bine că sunt ei profesionişti, că dacă ar fi căscaţi ca tine ar trebui mutate sărbătorile mereu ca să ajungă cadourile la timp.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu