luni, 4 februarie 2013

Haters gonna hate...Oare ?

darian
   Titlu drept să spun nu are prea mare relevanţă faţă de ceea ce am eu de gând să scriu, sau poate ... o fi vreo conspiraţie contra "Organizaţiei Intergalactice a Tembelnauţilor".
   Nu, nu are relevanţă, pur şi simplu sunt foarte plictisit şi în criză de idei, deşi aş cam avea nevoie de ele pentru că am tras chiulul 3 zile ca să rezolv alte probleme (am fost într-o misiune secretă a MIB pe undeva prin Congo, să vindem mititei), aşa că acum trebuie să recuperez pentru acele zile şi să încerc să vă dau material de citit.



Haters gonna hate...Oare ?


Încă mai există profesionalism în România ...



   În altă ordine de idei, am primit şi cărţile de vizită de la PrintCenter, care au dat întradevăr dovadă de profesionalism şi de o promptitudine destul de inedită pentru România.


carti de vizitacarti de vizita


  •    Ele arată mult mai bine în realitate, ei mi-au trimis prima data modelul din stânga, la care eu i-am rugat să adauge şi un logo pentru blog în spaţiul care rămânea liber în colţul din stânga-sus, imaginea din dreapta fiind modelul la care mă gândeam eu. 
  •    Diferenţa este că ei nu au stat să facă modelul ca mine în paint aşa că modelul lor este mult mai plăcut. 
  •    Deci în mare parte aşa arată cărţile mele de vizită, dar cu un logo mult mai estetic şi mai clar modificat de cei de la PrintCenter, pe care îi recomand cu încredere tuturor.

  •    În altă ordine de idei, rămân la cele "declarate" anterior şi susţin ideea cărţilor de vizită ca fiind factori ce inspiră profesionalism.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu