joi, 31 ianuarie 2013

Concurs BlogAwards

 

   Revenim la mica noastră poveste cu Mihai, colegul norocos, dar foarte aerian.
   Să vedem de ce prostioare se mai ţine el acum.






Concurs BlogAwards.ro şi Allview


Smartphone dualsim vs. tabletă ...



- Salut Mihai ! Ce faci ?
- Bine, caut câte ceva pe net.
- Cum mai stă treaba cu husa şi încărcătorul de la BrandGSM ?
- E în regulă, a ajuns şi merge foarte bine.
- Mă bucur. Şti că am început să povestesc data trecută că m-am apucat de blogging.
- Da, am văzut că ai început să lucrezi la propria carte.
- Da, dar nu asta este ideea acum. Ai auzit de BlogAwards nu ?
- Da, am văzut că se ocupă cu organizarea de concursuri pentru bloggeri, parcă sunt primii din România nu ?
- Da. Azi e ultima zi a unuia dintre concursurile organizate de ei şi trebuie să aleg un produs despre care să vorbesc, dar nu ştiu ce să aleg că sunt mai multe care sunt interesante. Am venit să mă ajuţi să aleg.
- Cine sponsorizează concursul ?
- Cei de la Allview, cel mai cunoscut producător român de electronice.
- Am auzit de ei. Am înţeles că sunt foarte tari pe smartphone-uri dual-sim şi pe tablete.
- Exact, tocmai aia e problema, că sunt în dilemă ce să aleg de la ei pentru că au produse foarte bune în ambele game. Se ocupă chiar şi de laptop-uri şi şti că am nevoie de unul tocmai pentru a mă ocupa mai mult de blog.
- Atunci de ce nu alegi un laptop ? Este cel mai simplu.
- Nu chiar. Au produs telefoane şi tablete care te cam fac să uiţi de laptop când te uiţi la ele, dar hai mai bine să ţi le prezint ca să înţelegi mai bine.


  •     Încep cu smartphone-ul  P6 Stony, care este ideal pentru cei ce doresc un smartphone capabil, cu un design plăcut, dualsim şi toate acestea la un preţ echitabil.
  •    Are un ecran de 4.65" cu o rezoluţie de 1280x720px, procesorul este Cortex A9 Dual Core, are memorie flash de 4 GB iar cei de la Allview au inclus şi un card de 16GB, ceea ce este ideal pentru cei care stochează multă muzică, filme şi documente pe smartphone.
  •    Cred că ai bănuit deja că este dotat cu sistemul de operare Android 4.0.4 Ice Cream Sandwich, iar camera foto are 8MP şi din ce am văzut la prezentări, chiar îşi face treaba foarte bine.
  •    Era să uit să îţi spun de ce zic că are un aspect foarte bun şi nu încurcă. Are doar 8.6 mm şi oferă o experienţă foarte plăcută atunci când navighezi pe el, pentru că este suficient de mare încât să îţi permită o navigare uşoară şi plăcută, dar suficient de mic încât să nu fii observat de toată lumea când navighezi, să nu te incomodeze atunci când îl ţi în buzunar şi să nu iasă în evidenţă sau să fie incomod când vorbeşti la el.




- E chiar tare, vreau şi eu unul. Unde pot afla mai multe detalii despre el ?
- Pe site-ul official al celor de la Allview. Acolo poţi să urmăreşti toate detaliile şi chiar să urmăreşti diverse review-uri, gen cel în care este demonstrată rezistenţa GorillaGlass a ecranului.
- Şi ce poate să te facă să ai îndoieli la ce produs vrei să prezinţi ?


  •    Ar fi tableta Allview 3 Conect. Şti că am avut o tabletă în teste o săptămână şi este foarte plăcut să navighezi pe o tabletă, plus că puteam să mă ocup şi de blog destul de eficient de pe tabletă.
  •    Ecranul de 9,7" îţi permite să petreci o perioadă mai mare citind şi redactând diverse texte fără să te obosească. 
  •    Plus că îţi oferă o mobilitate foarte bună şi îţi conferă o oarecare ţinută mai business, ceea ce este destul de plăcut.  
  •    La fel ca şi P6, deţine camera foto de 8MP, procesor Cortex A9 şi sistemul de operare Android 4.0.4 Ice Cream Sandwich. 
  •    Este o adevărată plăcere să navighezi pe internet sau să vizionezi un film pe o asemenea tabletă.


- Întradevăr, alegerea este grea. Ambele sunt performante şi fiecare are avantajele sale.
- Şi atunci ce să fac ?
- E simplu, scri un articol despre ambele produse şi îţi laşi cititorii să îşi aleagă singuri. Astfel pot să observe că cei de la Allview le oferă mai multe variante şi că toate sunt foarte bune.
- Ai dreptate. Mulţumesc pentru sfat. Se termină timplu aşa că trebuie să te las. Ne vedem iar în curând.
- Desigur. Mult noroc ţie şi la toţi participanţii, fie ca cel mai bun să câştige.


Întâmplările din acest articol sunt pur fictive, iar orice asemănare de evenimente sau personaje este pur întâmplătoare şi trebuie tratată ca atare. Articolul este scris pentru campania BlogAwards.ro şi  Allview!.

Un comentariu: