sâmbătă, 26 ianuarie 2013

Noua generatie - Apocaliptica ?

Se pare ca m-am cam grabit si am luat ceva concluzii pripite in momentul in care am anuntat ca sfarsitul lumii ne-a ocolit, pentru ca din pacate se pare ca acesta este aici in momentul de fata si lucreaza in ninja mode.
De ce spun acest lucru?
In ultimele zile clipurile cu copilasi de cateva luni sau putin mai mari care danseaza pe gangnam style se tot inmultesc.
Nu ar fi neaparat un lucru rau, dar cu siguranta eu unul nu il consider un lucru bun.







Noua generatie - Apocaliptica ?


Generatia gangnam style, viitorii sponsori pentru pensii...




  •    Aceea este perioada determinanta pentru un copil, in care ei acumuleaza foarte multa informatie si sunt capabili sa invete orice. Cum profita parinti lor de aceasta perioada? Simplu, ii invata gangnam style, ca asta o sa ii faca milionari si o sa le asigure o viata buna mai departe.
  •    E in regula, clipul a fost viral, PSY a facut o gramada de bani din asta, record absolut pe youtube si alte chestii de genul, dar totusi nu consider ca a facut ceva atat de important incat sa se merite sa ne invatam copii asa ceva.
  •    Call me crazy, dar cred ca sunt mult mai multe lucruri utile care pot ajuta acei copii decat sa ii inveti miscarile din gangnam style.
  •    In fine, nu am nimic cu acel clip, doar ca nu suport melodia aia(oh, the irony), dar pur si simplu cred ca este o aberatie toata nebunia starnita in jurul acestuia.
  •    Va invit sa urmariti si voi cum se manifesta acesti copii de cateva luni, in loc sa se joace cuminti cu masinutele. 
  •    Do not enjoy ...






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu