marți, 25 septembrie 2012

X Factor si Vocea Romaniei - Reloaded

In seara asta incepe si Vocea Romaniei, X Factor deja a inceput, insa sa vedem ce ne rezerva noile sezoane.
Cu siguranta multe surprize si, sper eu, multe talente noi, multe tinere talente in special, care sa merite promovarea si care sa ajunga cat mai sus si sa ne faca sa fim mandri de ei.

Despre Vocea Romaniei o sa imi dau cu parerea dupa ce o sa urmaresc emisiunea, ca altfel nu are rostul sa aducem in discutie prea multe, dar putem sa discutam despre X Factor.
Mie imi place foarte mult ca din juriu face parte si Cheloo, chiar daca el acolo este mai mult pentru show decat pentru calitatile muzicale, totusi vorba lui "De auzit, aud.".
El este un veritabil "bad boy" care are grija sa puna concurentii care se duc acolo doar ca sa se afle in treaba la punct.

Multi spun ca e prea rautacios, ca ii jigneste, sau lucruri de genul, eu sunt de parere ca respectivii nu aveau ce sa caute acolo, iar ceea ce le face el le prinde bine, ca le da de inteles, in felul lui caracteristic, ca nu au ce sa caute la asemenea evenimente doar ca sa se faca de ras.
A fost foarte funny faza cu Delia cand ar fi vrut sa il treaca mai departe pe concurentul care semana cu "sclipiriciu" din Twillight, care era bun pentru modeling si atat.
Si foarte emotionant momentul in care Dan Bittman a dat-o in plans la concurentul orb, adevarul este ca avea o voce buna si un caracter puternic si chiar merita aprecierea tuturor.
Ce nu imi place este montajul, prea putine momente de muzica, mai ales extrem de putine cu muzica de calitate si prea multa plimbare prin culise si pe la cabine, ocazie prin care a aparut la televizor si tipa care a introdus rujul in "buzunarul" din tanga.



Cand am vazut prima data faza la televizor am cascat ochii cat cepele ca am crezut ca a bagat altceva acolo, inse se pare ca ar fi fost vorba doar de un ruj, oricum, faptul e consumat si tipa a picat cam rau din cauza acelei neglijente...

Sper sa ascultam cat mai multe voci impresionante si sa fie descoperite cat mai multe tinere talente.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu