marți, 25 septembrie 2012

evoMAG - Gadget vs personalitate - partea II

In primul articol dedicat campaniei organizate de cei de la evoMAG impreuna cu BlogalInitiative am scris despre ce "sistem" format din laptop, mouse, tastatura si casti, ma definesc pe mine si personalitatea mea ca blogger, student si gamer.
De data asta o sa incerc sa imi definesc personalitatea prin caracteristicile unui singur produs. Enjoy...

Este vorba de Tableta TF300T-1K120A Transformer, ce o gasiti pe evoMAG.
Tableta contine procesorul Nvidia Tegra 3 Quad-Core, ceea ce este perfect, deoarece si "Core-ul" meu este format tot din 3 : gamming, blogging & learning.
Detine 1GB RAM DDR3, si "ram-ul" meu este versiune noua, din '92 si avem 32GB spatiu pe hard, suficient pentru inmagazinat informatiile vietii de zi cu zi.
Diagonala de 10.1" si o rezolutie de 1280x800, avem avem, nu e problema, avem o rezolutie de vreo 90kg cu o latura de 1.80, suficient cat sa ne facem remarcati (eu si tableta) dar nici prea mult incat sa nu incurcam sau sa ocupam prea mult spatiu.
Detine Ecran sensibil la atingere Multi-Touch - si eu sunt destul de sensibil, mai ales in situatii in care este implicat "multi-touch".



La camera apare o mica diferenta, tableta are 2, 1 de 1.2 MP frontala si una de 8MP in timp ce eu am tot 2, de cate un "ochiopixel" fiecare, insa ambele sunt frontale, "ochiopixelu" drept si cel stang.
Prezentam microfon incorporant iar la capitolul difuzoare stam foarte bine, tableta contine Difuzoare Stereo integrate iar eu detin tot difuzoare integrate, cu alimentare diplamanara si conexiune esofagiana de ma aude clar colegu care sta la etaju 10 cand ii strig de la parter ca am uitat cheile sus ...
"Mufe" avem, se conecteaza multe lucruri specifice...
La autonomie, atat eu cat si tableta ducem lejer 10 ore fara a fi nevoie de reincarcari.
La sisteme de operare apare iar o mica diferenta, tableta detine un sistem de operare stabil, Android 4.0 in timp ce sistemul meu de operare e mai instabil, pentru ca tot apar conflicte intre sistemul "constiintiomatic" si cel "teribilomatic", asa ca mai apar bug-uri.
La aplicatii stam foarte bine, detinem toate aplicatiile standard + cateva cu update-uri fata de altele/altii si inca suntem la stadiul in care ne tot adaugam diverse "aplicatii".

De principiu, de fapt si de drept, eu zic ca este destul de clara si de simpla potrivirea intre "personalitatea" mea si cea a tabletei de la evoMAG.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu