luni, 3 decembrie 2012

Tricouri personalizate - O lume a surprizelor

Darian
Personal, sunt mare fan al tricourilor personalizate. Este mult mai interesant sa nu "fi in rand cu lumea" si sa iesi in evidenta printr-un mesaj care sa te defineasca. Cum in prezent mai detin si alte tricouri personalizate am fost foarte interesat de aceasta campanie, o campanie in care imaginatia iti este pusa la incercare si este rasplatita pe deplin.







Tricouri personalizate - O lume a surprizelor

Esti o persoana cu atitudine? Imbraca-te corespunzator ...




Mai exact este vorba de campania organizata de Blogatu in colaborare cu cei de la Egluma.ro.
Cum sunt un "gurmand" in domeniu si cred ca viata fara ceva funny in fiecare zi nu are sens, bineinteles ca privirea mea a fugit direct la categoria funny a celor de la Egluma.
Am gasit foarte multe modele extrem de interesante dar a fost ceva ce a atras atentia in mod special, de fapt o combinatie ideala zic eu.
Fiind student, "scriitor", si in cautarea unui loc de munca, am gasit combinatia perfecta de tricouri pe care le-as purta in functie de "momentul zilei".
Mai exact : La cursurile de la facultate as purta acest tricou :
tricou student

In momentele de inspiratie sau la plimbarile care ar trebui sa imi ofere astfel de momente as purta acest tricou 
educatie

Si in eventualitatea unui loc de munca as avea grija ca seful sa fie bine dispus cu acest tricou :
tricou munca

Pur si simplu sunt geniali cei de la Egluma si in plus iti ofera tricouri de buna calitate la preturi foarte mici.
Transportul de 10 Ron se aplica doar pentru comenzile de sub 150Ron  dar se merita sa dai si 50Ron pe un tricou care sa te reprezinte. 
Iar "cireasa" de pe tort este ca iti poti personaliza tricoul cum vrei, in caz ca vrei ceva si mai special decat ceea ce ofera deja cei de la Eglume, le poti trimite un mail sau ii poti contacta telefonic si sa le transmiti ceea ce vrei sa fie imprimat pe tricou.
Calitate, eficienta si costuri mici, ce mai poti sa ceri?








Un comentariu:

  1. Ce magazine ati mai incercat ? Eu mi-am mai luat dupa inkspired.ro sunt faine dar mai vreau sa stiu si altele

    RăspundețiȘtergere