sâmbătă, 6 octombrie 2012

De ce?

Darian's blog
Asta este intrebarea pe care mi-am pus-o foarte des in aceasta saptamana de cand nu am mai intrat pe blog.
Am avut multiple probleme personale, dintre care in cazul uneia urmeaza un deces in familie. Deces asupra carora doctorilor ne-au asigurat ca urmeaza in cel mai scurt timp.

Asa ca, impins de la spate de multitudinea de probleme si in mare parte sarind peste faza de odihna, adica am cam ocolit somnul pe cat posibil, am tot avut ocazia sa port discutii elaborate cu constiinta mea.
Toate discutiile insa au inceput cu intrebarea "De ce?", intrebare care a tot aparut si in timpul discutiilor.
Nu o sa stau acum sa va exemplific motivele pentru care au aparut acele intrebari, insa concluzia la care am ajuns este ca aceasta intrebare nu are niciodata acelasi raspuns si cu siguranta este intrebarea la care exista cele mai mari sanse sa nu gasesti un raspuns.
De ce? - Simplu, pentru ca, deoarece, fiindca si din motivul.....aaaa....mda, asa ziceam si eu.
In fine, o sa revin in activitatea de pe blog, blog caruia o sa ii fac ceva schimbari de maine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu