luni, 10 septembrie 2012

SuperBlog 2012

In ultimele 3 luni am devenit ceva mai activ in aceasta lume plina de surprize a bloggerilor, lumea 2.0.
Stiu ca mai am mult pana ajung la stadiu de SuperBlog, dar cine stie, poate se intampla mai repede decat as fi crezut.
Prin prezentul articol imi anunt inscrierea la competitia SuperBlog, prezenta prin care doresc sa ajung mai sus intre bloggeri, iar acest lucru il poti face numai atunci cand si adversarii sunt cat mai buni.

Va invit pe toti cei care doriti sa participati la o competitie interesanta si captivanta sa va inscrieti la SuperBlog 2012.
Concursul incepe pe 1 octombrie si merita urmarit deoarece or sa participe foarte multi bloggeri talentati.
Mai multe detalii despre inscriere, participare, premii si ce mai doriti gasiti pe pagina de Q&A .

3 comentarii:

  1. Mult succes! Si eu sunt la prima participare. Ne vedem la concurs :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut si bun venit printre participantii la SuperBlog 2012! Iti multumim pentru inscriere si te asteptam la start luni, 1 octombrie! Succes! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Incepand de maine, vom fi “geana” pe http://www.super-blog.eu!
    Cu aceasta ocazie tin sa va urez tuturor celor 201 de concurenti (cu mine 202) multa bafta si multa inspiratie in toate probele ce vor urma!
    Nu in ultimul rand, sper ca toti bloggerii sa dam dovada de fair-play si fie ca cel mai bun dintre noi sa castige!
    Deci, sa inceapa competitia! :)

    RăspundețiȘtergere