joi, 6 septembrie 2012

Back home...

Tocmai m-am intors din frumosul oras Craiova si ma bucur ca in sfarsit am revenit si in lumea 2.0, asta fiind cam singura care a lipsit cat am fost acolo.
Se pare ca ziua a fost si una destul de buna primind doua vesti bune, cea de promovare a examenului dar si cea de castigare a unui premiu in una din campaniile la care am participat.

Asa ca le multumesc pe aceasta cale celor de la BlogalInitiative si celor de la Gamesline.ro pentru ocazia de a participa la aceasta campanie.
Chiar daca or sa apara acum carcotasii care or sa spuna ca "ce mare lucru, ai castigat un tricou nu o masina", eu totusi nu consider asta, orice premiu indiferent de marime sau de valoare este important atunci cand sti ca ai participat intr-o competitie si ai castigat premiul pe meritul tau nu pe prietenia cu organizatorii.
De aceea tin sa ii felicit aici pe cei de la Blogalinitiative pentru ca ei si Blogatu sunt printre putinii care organizeaza campanii unde nu se castiga pe prietenii, in plus majoritatea campaniilor sunt interesante iar premiile sunt substantiale in general.
Gasiti aici lista cu castigatorii si mai multe date despre concurs, iar premiul este :




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu