joi, 30 august 2012

Penibilitate marca CanCan - Taximetristul violat remake ...

Stiam de mult ca cei de la CanCan au colectie de articole penibile, tocmai de aceea nu urmaresc asa ceva, fapt pentru care imi ador calculatorul pentru ca este suficient de destept incat daca fac greseala sa dau click pe vreun link de la cancan in timp ce vizionez alt site imi da un major crash rockmelt-ul si sunt nevoit sa il inchid din taskmanager si sa il redeschid apoi fara link-ul celor de la cancan.

De aceasta data insa mi-am pedepsit calculatorul si l-am obligat sa intre pe cancan pentru ca deja au devenit agasanti cu link-urile lor pentru marea stire a taximetristului violat.
Intru pe site-uri de sport sau de stiri si imi apar link-uri cu penibili astia.
Pe langa faptul ca ii bate limba romana (ok, poate si eu fac greseli, dar eu nu sunt platit pentru asta), nu stiu ce sa mai scrie cat mai "scandalos" incat sa isi faca reclama.
Iar aiureala asta cu taximetristul ala este ceva absolut idiotic.
Mai ales in urma "magnificului remake"  pe care acesta impreuna cu cei de la cancan l-au pus la cale si au filmat 2 ore pentru un filmulet de 2 minute in care sa ne arate cum a fost el agresat si "violat", am observat insa ca sunt 2 posibilitati in acest caz:
1. Ori asta a fost atat de terminat incat s-a lasat "violat" si a gandit pe urma sa profite de faptul ca aia are ceva probleme la dibla si sa devina vedeta.
2. Ori totul a fost regizat de la inceput tocmai pentru ca nu mai aveau astia despre ce sa scrie.
Si daca au vazut ca subiectul a prins bine si celelalte televiziuni isi cam fac rating pe spatele lor au zis sa faca si un filmulet in care sa arate ce a fost in seara cu pricina la care sa aiba ei premiera ca sa mai sara in aer putin rating-ul lor.
Pentru acel filmulet mi-am fortat calculatorul sa accepte  site-ul, eram curios sa vad cat de penibili pot sa fie acesti "oameni".
Filmuletul ma face sa cred ca totul a fost regizat de la inceput, in ambele cazuri au folosit 2 femei "usoare", si nu ma refer la greutatea lor, iar acel taximetrist e atat de socat de ce a patit saracul incat face filmulete cu el gol pusca in care arata cum l-a violat respectiva.
Call me crazy, dar eu cu siguranta o sa ascult de calculator si nu o sa mai intru acolo chiar daca ar posta numerele castigatoare la loto cu o saptamana inainte ...
PS: Cum sa folosesti replici atat de penibile in film? Pacat ca al nostru drag popor adora astfel de idiotenii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu