sâmbătă, 30 iunie 2012

Finala Euro 2012

Se pare ca am gresit partial pronosticul pentru finala de la Euro . Eu mi-am dorit o finala Portugalia - Germania si finala in cele din urma este Spania - Italia . Cel putin am avut dreptate in legatura cu faptul ca meciurile din semifinala or sa fie cu un ritm foarte bun . Primul meci al semifinalelor a dezamagit putin , C.Ronaldo fiind cam absent din joc pentru portugalia iar Spania a cam uitat cum se joaca "tiki-taka" . Culmea Italia a fost probabil echipa cea mai ofensiva din semifinale , cuplul Balloteli - Casano facand sah-mat apararea nemteasca . 
Pe langa cele 2 goluri marcate Balloteli a mai vrut sa iasa in evidenta si prin declaratia prin care a explicat cartonasul galben pe care la primit dupa ce a marcat al doilea gol . El primise cartonasul deoarece si-a dat jos tricoul dupa gol insa a oferit cu senitate o explicatie "rationala" marca Balloteli : "Am primit cartonas deoarece erau invidiosi pe fizicul meu" .
In urma a ceea ce am vazut in meciul cu Germania , Italia este favorita la castigarea titlului European daca Spania nu isi aduce aminte cum se joaca tiki-taka . 
Asteptam un meci unic , cu cat mai multe goluri si cat mai multe faze memorabile . 
Revin cu alte comentarii dupa meci . 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu