sâmbătă, 7 iulie 2012

Concurs Blogatu.ro

 
   Am scris acest articol pentru concursul organizat de Blogatu in colaborare cu BlogAwards si Allview .
    Insa acesta nu este un simplu articol ci eu il consider un fel de multumire pentru ceea ce realizeaza Blogatu prin numeroasele activitatii prin care sprijina tinerii si ii indruma catre tot felul de campanii menite sa ofere tuturor o sansa de afirmare , o sansa spre mai bine . 





Concurs Blogatu.ro


Campanie BlogAwards si Allview



  •    Eu cred ca lumea ar avea nevoie de mai multe persoane de genul lui Marius , care sa ajute tinerii si sa le demonstreze ca orice este posibil daca iti doresti cu adevarat . 
  •    M-am tot gandit la posibilitati de slogane de promovare insa nu gasesc nimic mai potrivit decat "Blogatu.ro , pentru o lume mai buna " , este un slogan cat se poate de potrivit insa pica la categoria originalitate , pentru ca multi au tot promis "o lume mai buna" culmea este ca nu au promis-o persoane gen Marius care chiar incearca sa faca acest lucru . 
  •    M-am gandit si la o prezentare scurta a lui Marius : O persoana deschisa catre noutati , foarte sociabil , un bun lider , iubitor de natura si o adevarata enciclopedie in domeniile IT si medicina . 
  •    Aceste elemente le-am observat atat din caracterizarea realizate de el pe blog dar si din materialele pe care le-am urmarit pe blog . 
  •    Nu as putea selecta un articol mai deosebit de la Blogatu pentru ca majoritatea articolelor sale sunt speciale prin opiniile care le exprima , se cunoaste ca este "pasionat " de politica , deoarece ne tine la curent cu  toate noutatile importante din domeniul politic , am tras concluzia ca este iubitor de natura deoarece sustine prin articole campanii pentru protectia naturii si pentru crearea spatiilor verzi , din multitudinea de fenomene stranii pe care probabil le observa selecteaza ce este mai special si ne pune la curent cu limitele lumii (sau mai bine zis ne demonstreaza ca nu exista limite ) si multe altele . 
  •    Am vazut ca tine la promovarea Craiovei si a craiovenilor ce sunt capabili de lucruri speciale ceea ce este un lucru bun + ca ne ofera si noua ocazia sa mai aflam cate ceva interesant si un alt lucru care mai este de apreciat este faptul ca de ceva timp ofera sprijin blogerilor incepatori , sau care au avut un parcurs mai greu (eu fiind in ambele categorii lejer) si ofera intotdeuna sfaturi utile prin articolele de pe blogul sau . 
  •    De asemenea gasim si concursuri si campanii destul de interesante la Marius pe blog . 
  •    In privinta articolelor nu prea am ce spune , poate doar mai putina politica , sau mai bine zis , ar trebuie facuta o pagina secundara special pentru politica pentru ca la cate articole din domeniu trateaza ar fi buna o pagina separata , mai putine materiale nu ar fi bine pentru ca nu am mai avea noi de unde sa aflam noutati , eu personal citesc in fuga despre politica materialele lui Marius fiind printre putinele pe care am rabdare sa le citesc pana la capat , in rest la cat mai multe concursuri si campanii pentru ca te pricepi la asta si poate ceva mai multe intalniri cu blogerii organizate precum cea de la craiova forum , e doar o sugestie . Have Fun.

  •    Cat despre firma Allview pot spune ca am aflat de aceasta firma de la Blogatu.ro , insa pare o firma in plina ascensiune , cu un colectiv destul de ok , care are ca scop crearea unui impact in domeniu IT prin produsele realizate cu un raport calitate/pret mult mai apropiat de realitate decat multe branduri mari din afara . 
  •    As vrea sa vad mai multe produse la sectiune de laptop-uri , insa in domeniul de telefoane mobile si tablete pot spune ca au produse foarte interesante , pe mine m-au impresionat in speciat Allview P3 AllDro care are specificatii  foarte bune raportate la pret si AllDro Speed 3G care de asemenea sta foarte bine in comparatie cu produsele straine . 
  •    La Allview P3 mi-a placut ecranul de 4.1" , adica este destul de mare cat sa pari impunator insa destul de mic cat sa nu te incomodeze , de asemenea camera de 8MP si bateria destul de rezistenta care tine pana la 300 de minute in convorbiri . 
  •   Cam atat despre acesta , mai multe va las sa aflati chiar de la cei de la Allview .

  •    Cam atat as avea de specificat , multumesc Allview , BlogAwards si Blogatu.ro pentru sansa de a participa in aceasta competitie si mult succes in continuare cu viitoarele proiecte . 

2 comentarii:

  1. Ia uite cum se castiga pe Blogatu ;)

    http://morom3t3.wordpress.com/2012/07/27/concursuri-pe-blogatu-ro-aranjamente-sau-prostie-2/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Raspunsul este simplu : http://nolimitevolution.blogspot.ro/2012/08/haters-gonna-hate.html

      Ștergere