duminică, 15 iulie 2012

CFR si punctualitate ? Baba si mitraliera ...

Ieri am fost in Bucuresti , in parcul Izvor pentru a primi bicicleta cadou ce am castigat-o la campania Bicicleta Rosie organizata de cei de la Standout , blogerii : arhiblog, piticu, sebastian bargau, portocalamecanica si cabral cu sponsorul Coca-Cola .
Asa ca m-am gandit si eu sa iau trenul Regio care pleaca la 14:55 din Rosiori si ajunge la 17:00 in Bucuresti Basarab, pentru ca vroiam mai intai sa ma intalnesc cu prietenii din Bucuresti si apoi sa ajung la parcul Izvor.
Doar ca cei de la CFR au avut grija sa dea totul peste cap.
Mai exact, datorita spagilor care se dau, un marfar privat a avut prioritate de a intra in gara la chiajna, insa cu putin inainte de a intra se pare ca a cedat locomotiva sau ceva de genul, pentru ca nimeni nu s-a obosit sa ne dea date exacte asupra a ceea ce se intampla si a blocat acel marfar toata circulatia care trecea pe liniile din acea zona, asa ca noi am fost obligati sa stationam pe undeva prin dreptul stadionului de la Chiajna, fara a avea o alta cale de transport catre Bucuresti . Pentru mine nu era chiar asa mare problema ca nu aveam de respectat o ora fixa, singura problema era ca prientenii mei ma asteptau la ora 17:00 in gara la Basarab, insa erau multe persoane care aveau de prins  avionul, sau sa ia alt tren din Basarab sa plece mai departe, plus ca erau foarte multi care trebuiau sa ajunga la servici asa ca "Nasu' " a cam fost inconjurat de multimea de oameni nervosi ca isi pierd trenurile, avioanele, sau chiar locurile de munca.
Si fiindca traim in Romania a fost si supracontrol in trenul cu pricina asa ca era 2 "Gigei" cu burtile bine conturate care dupa ce au avut grija sa ia si ultimu ban al celor care facusera greseala sa nu cumpere bilet si vroiau si ei sa cotizeze la nas, acum se dateau disparuti pentru ca ii lua lumea la intrebari, iar cand cineva a intrebat de ce nu suna la unul dintre sefi sa anunte ce se intamplase, cel cu abdomenul cel mai bine conturat raspunde sec: "Nu am credit sa il sun." . Nu cred ca mai este nevoie sa specific ca a fost ironic si ca a dat dovada de nesimtire, pentru ca dupa ce a stiut sa bage la buzunare putea macar sa dea o explicatie pertinenta unui om care risca sa isi piarda locul de munca din cauza incompetentei CFR-ului.
Astfel, intr-o zi cu 42grade Celsius la umbra, noi stationam din cauza unui marfar privat care a avut prioritatea "spagala" .
Au incercat unii calatori sa plece pe jos pe langa calea ferata, altii au dat telefon la televiziune, degeaba .
Era prea departe ca sa ajungem la cel mai apropiat mijloc de transport si nimeni nu incerca sa rezolve problema. In cele din urma, cu o intarziere de 90 de minute (o ora si jumatate - poate sunt si cfr-isti care citesc si ei stau mai greu cu timpul, ei se pricep doar la conversia banilor), au reusit sa mute marfarul si sa ne continuam drumul. Astfel ca am ajuns la aproximativ 18:30 in Bucuresti, am plecat direct la parcul Izvor, am dat cateva ture prin parc dupa ce am primit bicicleta si am fost nevoit sa ma intorc la gara Basarab dupa ce am petrecut doar vreo 30 de minute cu cei cu care planificasem sa petrec cateva ore pentru ca la ora 20:00 pleca ultimul tren din gara Basarab catre Rosiori.
Asa ca multe injurii au fost si sunt adresate CFR-ului, dar totusi traim in Romania ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu