marți, 5 martie 2013

Bijuteriile Belatriz - De toate si pentru toti

belatriz
    Aşa cum câinele, berea şi fotbalul sunt cei mai buni prieteni ai bărbatului, la fel putem afirma despre bijuterii că sunt BFF (best friends forever) ale fetelor.
   Dar fără să ne dăm seama, mai sărim şi noi din tipar, mai avem şi noi micile noastre fixaţii sau "plăceri nevinovate" când vine vorba despre bijuterii, însă de cele mai multe ori nici măcar nu ne dăm seama pentru că nu le luam în calcul ca bijuterii.



Bijuteriile Belatriz - De toate si pentru toti


Campania BlogAwards şi Belatriz - Bijuterii pentru toţi ...




  •    Aşa ajungem la Belatriz, magazin online de bijuterii, care are însă grijă să mulţumească toate categoriile de clienţi, copii, femei, bărbăţi, tot ce trebuie ca să fie toată lumea mulţumită.
  •    Eu personal sunt pasionat de brăţări, mai exact cele de argint, nu îmi place să port aur decât dacă este ceva care să aibă valoare sentimentală, aşa că am aruncat o privire pe  belatriz şi am fost destul de încântat să descopăr că au numeroase modele de brăţări pentru bărbaţi, diverse dimensiuni şi modele, care de care mai atractive, dar şi pentru orice buzunar, preţurile fiind destul de bune dacă privim un raport calitate/preţ.

bratara de argint
Brăţară argint Belatriz.ro

   După ce am urmărit probabil toate modele de brăţări disponibile, m-am oprit  la un model bărbătesc simplu, stil zale, cu lăţime 0.53.
   Preţul este destul de bun, ţinând cont că dispui si de garanţie 2 ani, aşa că "Dai un ban, dar stai în faţă...".
   Prefer modele simple, care să nu atragă prea mult atenţia, decât atunci când trebuie şi cât trebuie, iar la Belatriz găseşti orice doreşti.
   Odată intrat totuşi pe site, chiar dacă iniţial poate te duci glonţ la o anumită categorie de produse, acolo unde te interesează cel mai mult ce are de oferit acest site de bijuterii, ajungând cel mai probabil să fii mulţumit de ceea ce găseşti te gândeşti să mai verifici şi restul categoriilor pentru accesorii ce se potrivesc cu prima alegere, sau pur şi simplu din simplă curiozitate ajungi şi la alte categorii de produse unde există o probabilitate destul de mare să mai găseşti ceva la fel de interesant şi de mulţumitor, cel puţin aşa s-a întâmplat acum în cazul meu.


  •    De la brăţară de argint am ajuns uşor să verific categoriile de pandantive şi lănţişoare de argint şi în scurt timp am găsit un număr de produse care se potriveau cu ceea ce căutam eu, dar totuşi trebuia să merg pe principiul de a alege câte un produs din fiecare, asta ca să fie şi portofelul de acord cu mine...
  •    În cele din urmă m-am oprit la un lănţişor de argint cu zale plate, încât să se potrivească la brăţară şi un pandantiv litera "D", care să simbolizeze "D"-ul de la Darian.



lantisor de argint
Lănţişor cu zale Belatriz
pandantiv litera D
Pandantiv Litera D Belatriz
  •   Deci dacă sunteţi în căutare de bijuterii din simplă plăcere sau pentru ocazii speciale vă recomand Belatriz.ro, acolo găsiţi ce doriţi, pentru cine doriţi, la preţuri avantajoase şi chiar puteţi beneficia de unele oferte sau reduceri în funcţie de comanda dumneavoastră.
  •   Acest articol  face parte din campania BlogAwards şi Belatriz .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu