Teoretic, ei afirma ca prin aceasta campanie promoveaza consumul de apa, pentru ca sticlutele de picaturi or sa fie destul de mici (si destul de
scumpe) si fiecare persoana va consuma mai multa apa odata cu acele picaturi, pentru ca au o concentratie destul de buna asa ca nu o sa fie nevoie de prea multe picaturi pentru un pahar cu apa.
Pai stai putin...cum poti afirma ca prin aceste picaturi incurajezi consumul de apa cand cu acea apa sunt consumate si chimicalele din picaturile tale? Aia deja nu mai este apa, este o bautura care contine diverse chimicale, diversi indulcitori, etc...
Doar ca in loc sa se duca omul sa isi cumpere un bax de Coca Cola pe care nu il poate cara mereu dupa el, se duce si cumpara sticlute de picaturi cu arome si isi pune in propria apa, deci cu alte cuvinte dam banii si pe picaturi si pe apa in care punem picaturile, deci in favoarea cui este de fapt aceasta campanie ?
Sunt curios ce mai urmeaza sa mai scoata, poate Coca Cola la baton sau cine mai stie ce ...
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu